سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
روزن سوزن!
مثل همه شما آدمی هستم اسیر این کره خاکی پر و بالم برای پرواز بسته است و پای دلم در گل مانده است امید به رهایی دارم
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 25721
کل یادداشتها ها : 11
خبر مایه


گاهی برخی از ما شیعیان،خواسته یا ناخواسته ابزار دست دشمنان مذهبمان می شویم
و با رفتار نسنجیده خود،مایه رنج اهل بیت.
-
حتما این شعر را بارها شنیده اید که:
نماز بی ولای او عبادتی است بی وضو
به منکر علی بگو نماز را قضا کند !
-
به درستی یا نادرستی این باور کاری ندارم اما...
سخن من اینجاست که در یک سی دی که در اختیار دارم،مداحی، نا آگاهانه یا آگاهانه !
این شعر را تغییر داده و چندین بار تکرار می کند و سینه زنانش نیز با او هم کلام می شوند که:
نماز بی ولای او عبادتی است بی وضو
به منکر علی بگو نماز یا زنا کند !
-
آیا اثبات ولایت امیرمومنان با این سخنان سخیف ارزشی دارد؟
آیا امام علی با دشمن این گونه رفتار می کرد؟
ایشان بارها گمراهانی نظیر عمر و ابابکر را راهنمایی نمودند با آنکه دشمن سرسخت آن حضرت بودند !






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ