سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
روزن سوزن!
مثل همه شما آدمی هستم اسیر این کره خاکی پر و بالم برای پرواز بسته است و پای دلم در گل مانده است امید به رهایی دارم
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 25647
کل یادداشتها ها : 11
خبر مایه


شاعر شدم که باور خود را عوض کنم
سالی سه بار دفتر خود را عوض کنم
شوقی به دل نمانده بگیرم قلم به دست
باید نگاه جوهر خود را عوض کنم!
در بر گرفته پای مرا مین واژه ها
راهی نمانده معبر خود را عوض کنم
دشمن میان جبهه ما پرسه می زند
حالا چگونه سنگر خود را عوض کنم؟
سیاره ای فلک زده هستم در آسمان
باید مدار و محور خود را عوض کنم
پا منبری نمانده به مسجد برای من
یا رب شود که منبر خود را عوض کنم؟
از کرگی ندارد الاغم دمی، به جاست
با بز الاغ ابتر خود را عوض کنم
تیمی پر از ستاره ام اما نمی برم
ماندم چگونه داور خود را عوض کنم!
از داوران چگونه بگیرم من انتقام؟
بگذار تا سماور خود را عوض کنم!
یا اینکه مثل تماشاگران شر
اگزوز تیز خاور خود را عوض کنم
بازیکنی بدون هوادار و بی کسم
باید که لیگ برتر خود را عوض کنم


      دلواپسی




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ